donderdag 27 november 2008

nieuwe stofjes, nieuwe rondes

jhaa ik heb me vanmiddag weer uitgeleefd in de stoffenhal,

heb 2 onwijs lieve stofjes gescoord!


deze dus



natuurlijk ben ik het gelijk gaan uit proberen
heb ook gelijk maar patroonpapier gekocht dus nu kon ik het op maat maken (al denk ik dat hij nog veel te groot is voor iris...

ben al een behoorlijk eind gekomen, maar heb besloten dat ik de mouwtjes eraf laat!
ben nu nog bezig met het schrotje, maar het spoeltje was leeg en het is al laat, dus dat was een goede hint van de naaimachine hihii

dit is alvast het resultaat, (ik kwam met de achterpanden niet uit dus heb ik het zo opgelost, en ook had ik geen verstevigend spul dus heb ik er van de andere stof een stukje bij aangezet, probleem opgelost dus....




Geen opmerkingen: