dinsdag 25 november 2008

jurk mét patroon

nou mijn eerste jurk met patroon is een feit! MAAR alleen is het me niet gelukt om echt van het patroon af te werken, bij het knippen bleek de schaar een beetje te stomp, en ging ik dus af en toe wat scheef, vandaar dat ik wederom mijn eigen fantasie erop los heb gelaten

ik had nog wat stof over dus kon mijn moeder het niet laten om ook eens wat uit te proberen

dit is mijn jurk, die ik dus heb gemaakt


en dit is de jurk die mijn moeder heeft gemaakt (ook zonder patroon)



het fijne van een moeder met ervaring in naaien, heeft mij dus wel het één en ander opgeleverd zo weet ik nu hoe ik beter strikjes kan maken, en hoe ik naden moet zomen e.d. kwa afwerking is de jurk van mijn moeder dus veel beter, maar ben er nog mee bezig dus wordt mijn afwerking straks net zo mooi als die van haar

Geen opmerkingen: