donderdag 26 november 2009

feliz klaar----update, nu ben ik tevreden

maar wat heb ik nou fout gedaan, want zo heel bijzonder vind ik hem nou ook weer niet!!

ik wilde juist eens een simpele maken, zonder roezels en de strikbanden wilde ik er later opzetten, omdat ik eens wat anders wilde gebruiken voor de sier zeg maar!!!

ik vind hem zo breed, niet zo mooi getaiieerd


nou ja oordeel zelf....




oke na een tip van het sancho forum, ben ik weer achter de naaimachine gekropen, dus toch de strikbanden...gggrrmmpp, ach nu is hij ook veel mooier, en nu is hij ook echt af....
ontzettend bedankt voor het helpen, en hier is mijn re-style feliz


2 opmerkingen:

Jessica zei

Hele mooie stof en een super hollands jurkje. Met strikbanden is-ie zeker af.

Groetjes, Jessica

Anoniem zei

Met strikbanden is hij idd veel leuker!!

Groetjes Thea